Un total de 15.000 radiooients segueixen amb freqüència l'emissora local de Reus, Punt 6 Ràdio, segons les últimes dades de l'empresa d'audiències Informació Tècnica i Científica SL (Infortècnica). La mitjana de temps diari que li dediquen els seus seguidors és d'uns 25 minuts.
Punt 6 Ràdio és coneguda per un 20 per cent de la població de la seva àrea de difusió. L'audiència mitjana a l'àrea de difusió sobre el conjunt de la població és de gairebé cinc minuts diaris. La quota d'audiència (share) és d'un 4,2 %, un 2% més que a l'anterior estudi. Això equival a una mitjana de 3.700 oients diaris.
Segons les mateixes dades, el tram horari de major audiència es situa la franja del matí, amb una acumulació del 38%. Per la tarda i per la nit també es dóna una acumulació d'audiència gens menyspreable (28% i 22%, respectivament), més pròpia de la gent jove.
El tipus de programa que més agrada els joves són els musicals, mentre que la resta de programes són seguits per tots els grups de sexe i edat.
L'estudi d'Infortècnica s'ha basat en una mostra de 501 persones majors de 15 anys del Camp de Tarragona. El mètode emprat per l'empresa barcelonina ha estat el de les entrevistes telefòniques que s'han fet de forma aleatòria. S'ha obtingut una mostra proporcional i significativa de cada grup de sexe i edat.
El nivell de confiança ha estat del 95,5%, la qual cosa vol dir que el marge d'error és inferior al 5% per al conjunt de l'enquesta.
Punt 6 Ràdio és coneguda per un 20 per cent de la població de la seva àrea de difusió. L'audiència mitjana a l'àrea de difusió sobre el conjunt de la població és de gairebé cinc minuts diaris. La quota d'audiència (share) és d'un 4,2 %, un 2% més que a l'anterior estudi. Això equival a una mitjana de 3.700 oients diaris.
Segons les mateixes dades, el tram horari de major audiència es situa la franja del matí, amb una acumulació del 38%. Per la tarda i per la nit també es dóna una acumulació d'audiència gens menyspreable (28% i 22%, respectivament), més pròpia de la gent jove.
El tipus de programa que més agrada els joves són els musicals, mentre que la resta de programes són seguits per tots els grups de sexe i edat.
L'estudi d'Infortècnica s'ha basat en una mostra de 501 persones majors de 15 anys del Camp de Tarragona. El mètode emprat per l'empresa barcelonina ha estat el de les entrevistes telefòniques que s'han fet de forma aleatòria. S'ha obtingut una mostra proporcional i significativa de cada grup de sexe i edat.
El nivell de confiança ha estat del 95,5%, la qual cosa vol dir que el marge d'error és inferior al 5% per al conjunt de l'enquesta.
1 comentari:
Felicitats xatos i endavant que ho feu molt bé. Un quart de segle de lluita ha de donar els seus resultats no?
Publica un comentari a l'entrada